• Strategie, fanbase, database opbouw, sales

Wellnessresort de Zwaluwhoeve is een van de meest bekende wellnessresorts van Nederland. Met ongeveer 1.000 bezoekers per dag is de Zwaluwhoeve een populair en druk bezochte wellnesslocatie. Ondanks het grote bezoekersaantal en de naamsbekendheid in heel Nederland is gebleken dat de gemiddelde omzet langzaam aan steeds verder terug is gelopen. Ook voor de Zwaluwhoeve is het dus van belang gebleken op zoek te gaan naar optimalisatie van processen en activiteiten, en het ontwikkelen van een nieuw en uniek verdienmodel.

Om meer structuur en lange termijn visie te ontwikkelen, meer te halen uit onder andere online kanalen en van een negatief online imago om te zetten naar positieve berichtgeving heeft Solve Marketing een uitgebreide, lange termijn online strategie uitgewerkt en geïmplementeerd. Een aantal kernactiviteiten hierbij is het opbouwen van een uitgebreide database, het leren kennen van de bezoekers, het toepassen van de juiste social media strategie, het naar buiten brengen van de Zwaluwhoeve beleving en meer halen uit het bezoek op de website.

© Copyright Solve Marketing 2013 - KVK nummer 57883610